Jouko

Tervehdys kaikille aktiivisille Nimenhuutoa käyttäville Hansulaisille.
Viikon kuluttua 24.3.2024 sunnuntaina ennen pelivuoron alkamista on Hansun kokous johon toivon mahdollisimman kattavaa osallistumista. Kokouspaikka on Ruskeasuon kahvion takaosassa oleva kokoushuone, jonka olen varannut klo 18-19. Kokouskahvit/teet tarjotaan.
Kokouksen teemana on uuden hallituksen ja eri toimihenkilöiden valinta ja heidän toimikautensa kesto.
Valittavina ovat seuran puheenjohtaja ja hallituksen jäsenet 3-5 henkilöä. Lisäksi valitaan seuralle taloudenhoitaja ja tarpeellinen määrä muita henkilöitä mukaan toimintaan.
Kerron itse seuran viime vuoden tilinpäätöksen ehdotuksen (se ei ole vielä valmis), sekä arvio tämän vuoden taloustilanteesta.
Pitäkäämme siis napakka kokous ennen pelejä.

Jouko

Huomio kaikki Hansun aktiivit pelaajat. Olen lisännyt Nimenhuutoon sunnuntaille 24.3..2024 klo 18.00-19.00 uuden tapahtuman.
Se on seuran hallinnollinen kokous (joka aikaisemmin pidettiin yleensä syksyllä). Kokouksessa on tarkoitus valita seuralle uusi hallitus ja mahdollisesti uusi puheenjohtaja, sekä taloudenhoitaja. Lisäksi voimme käydä läpi seuran taloudellista tilannetta ja arviota loppuvuoden tilanteesta.
Edellä mainittuihin tehtäviin vapaaehtoiset voivat ilmoittautua minulle eli Jouko Loikkaselle.

Jouko

Minun tehtäviini on kuulunut lähinnä Hansulle tulleiden laskujen maksaminen(minulla on tilinkäyttöoikeus) laskuja tulee maksettavaksi lähinnä kenttävuokrat, kansallisten kisojen osanottomaksut, vakuutukset, valmennuspalkkiottms.
lisäksi myyntilaskutus(jäsenmaksut, valmennusmaksut sekä reskontran hoitaminen ja maksamattomien perintä)
Lisäksi olen näpertänyt kirjanpitoa vuodesta 2015 lähtien. Olen tehnyt sen ilman korvausta, ihan talkoohengessä. Aikaisemmin kirjanpito hoidettiin ostopalveluna.
Meillä on jäsenrekisterin pitoon Flowmembers-ohjelmisto, jonka avulla voi tehdä noita myyntilaskuja ja kohdistaa saatuja maksuja reskontraan pankin aineistosta.
Jäsenrekisterin muu ylläpito on ollut puheenjohtajan tehtävänä eli siihen en ole puuttunut.
Eli muilta osin siis odottakaamme puheenjohtajan avausta...oikeastaan muita ei sitten ole ollutkaan tekemässä, kuin erikoistehtävissä kuten järjestettyjen kansallisten kisojen hoitamisessa.

Tiya, profiilikuva
Tiya

how does it work if a friend wants to sign up for games? apparently this below doesn't seem to work:

Jarno

Saitkin noita..Jos joku muu tarvii niin palloja on

Hei Jarno
Onk sulla pallomyyntiä yhä? Mitä lajia, mikä hinta, saako Talilla vai missä?

Jarno

Juu, Yang Yang sulkia. Kilpa hyväksyttyjä..huomenna esim. Rusalla

Oon tulossa mut meni yliajalle töissä. 10-15min myöhäs

Suresh

Coming… but will practice my kid for first 30 mins 😊

JuhaMikko

Nyt otti mulla ohraleipä, sain influpiiki ja se meni hermoon. En pysty tällä kädellä pelaamaan. En peruis muuten pois mutta koska pelaajia alle 8 ja vain yks kenttä ni täähän vain parantaa illan peliaikaa per nuppi.
Mä en näytä tänä vuonna enempää mukaan ehtivän, nähdään siis tammikuussa. Hyvää joulunalusaikaa kaikille!

Markku, profiilikuva
Markku

Tsemppiä! Piikit aina ”ei pelikäteen”, jatkossa ainakin. Joulunaikaa!