Jaakko

Tänään su 21.4. ilmeisesti ei pelivuoroa rusalla?

Jouko

Terve kaikille listoilla oleville ja muillekin jotka viestin saavat.
Olen lisännyt nimenhuutoon uuden tapahtuman. Se on Hansun vuosikokous 28.4.2024 klo 17.30 - 19.00
Vuosikokouksen varsinaisena aiheena on
Vuoden 2023 tilinpäätös ja toimintakertomus ja niiden hyväksyminen sekä vastuuvapauden antaminen entisen hallituksen jäsenille ja muille vastuuhenkilöille.
Kuuntelemaan ja keskustelemaan

Jouko Loikkanen
taloudenhoitaja

JuhaMikko, profiilikuva
JuhaMikko

voi ei, luin Arin viestit puuttuvasta pelaajastakin tänään mutten tarkistanut omaa ilmoittautumista! suuret pahoittelut, oon tän ja ens viikon poissa hesasta :(

Markku, profiilikuva
Markku

Tiedoksi HanSun jäsenille ja teille, jotka olette olleet ja mietitte jatkoa: Pidimme sunnuntaina taloudenhoitaja Joukon kokoon kutsuman kokouksen. Siinä meitä paikalla kymmenisen aktiivia hansulaista. Päätimme seuraavaa: Yhdistyksen vuosikokousasiat, tilit ja vanhan hallituksen vastuuvapaus vuodelta 2023 käydään läpi huhtikuun 2024 aikana. Sen jälkeiselle ajalle valittiin uusi puheenjohtaja ja kuusihenkinen hallitus. Se aloittaa toiminnan sillä edellytyksellä, että yhdistys on toimintakykyinen eli asiat kunnossa. Palataan myöhemmin valittuihin henkilöihin ja toiminnan jatkamiseen. Tulevaksi puheenjohtajaksi valittiin minut, Markku Polamo. Eli mahdollisia mennyttä, nykyisyyttä ja tulevaa koskevia asioita ja kommentteja voi laittaa vaikka aluksi minulle suoraan. Rakennetaan Hanhen Sulalle tulevaisuutta. Jatketaan sillä periaatteella, että saamme hyvää peliseuraa kaikenikäisille eri tasoisille pelaajille edulliseen hintaan. Ei lähdetä heti järjestämään kilpailuja tai valmennusta. Mennään aktiiviharrastaja edellä. Jotta tämä toimisi, tarvitsemme yli 50 maksavaa jäsentä, oletko yksi heistä? Jos et ole jäsen ja haluat jäseneksi, laita vaikka postia tässä vaiheessa minulla: markku.polamo (at) gmail.com, niin yritetään hoitaa asia kuntoon. Jäsenmaksu tälle vuodelle on 85,- aikuisille ja 50,- nuorille. Mukavaa pääsiäistä meille kaikille, ehkä nähdään Stadin Sulan pääsiäiskisoissa! Hyvä seura sekin!

Meillä on seurana hienoja saavutuksia ja kokemuksia menneisyydessä ja toivottavasti tulevaisuudessakin! Mika on pyörittänyt seuraa, valmennustoimintaa ja muutakin toimintaa vuosia, kiitokset siitä! Jouko on pyörittänyt taloutta ja euroja, myöskin vuosia, ilman Joukon panosta emme enää tämän lipun alla pelaisi, Kiitokset! Joukolta sen verran kuulin, että jollain jäsenillä on kilpailumaksuja rästissä, huomattavastikin. Toivon, että he joille tämä iskee sydämeen, ottaa Joukoon yhteyttä ja sopivat maksuista, aluksi tietysti maksusuunnitelman. Mikäli meillä on paljon rästejä ja saamattomia maksuja, on tämän seuran tarina lopussa. Eli asiat on saatava kuntoon. On myös mahdollista, että esim. Sulkapalloliiton kautta tulleita maksuja joudutaan lähtemään peräämään jotain virallista tietä, mikäli siis niitä ilmenee. Maksuliikenteestähän jää jälki puoleen ja toiseen. Toivottavasti mihinkään perintään ei jouduta ja voimme sen puolesta jatkaa toimintaamme.

Toivottavasti saamme jatkaa näitä täällä Nimenhuudossa olevia vuoroja vielä vuosia eteenpäin!

Terveisin Markku

Jouko

Huomio kaikki Hansun aktiivit pelaajat. Olen lisännyt Nimenhuutoon sunnuntaille 24.3..2024 klo 18.00-19.00 uuden tapahtuman.
Se on seuran hallinnollinen kokous (joka aikaisemmin pidettiin yleensä syksyllä). Kokouksessa on tarkoitus valita seuralle uusi hallitus ja mahdollisesti uusi puheenjohtaja, sekä taloudenhoitaja. Lisäksi voimme käydä läpi seuran taloudellista tilannetta ja arviota loppuvuoden tilanteesta.
Edellä mainittuihin tehtäviin vapaaehtoiset voivat ilmoittautua minulle eli Jouko Loikkaselle.

Tiya, profiilikuva
Tiya

how does it work if a friend wants to sign up for games? apparently this below doesn't seem to work:

Markku, profiilikuva
Markku

Tiya, you can write your friends name on *Nimenhuuto" for the first time (Lisää joukkueen ulkopuolinen pelaaja). When he/she appears on court can somebody (Jarmo)? add name and after that I suppose can the membership begin. Or send me PM. That Hanhensulka-page seems not to be working at the moment.