HanSu eli BC Hanhensulka ry on vuonna 1993 perustettu sulkapalloseura, joka tarjoaa jäsenilleen mahdollisuudet harrastaa sulkista, maamme suosituinta mailapeliä.

Riveissämme on parisenkymmentä kilpapelaajaa, mutta suurin osa jäsenistämme on harrastajapelaajia ja eri ikäisiä junnuja. Kaikkiaan meitä on vajaat 200.

Toivotamme tervetulleeksi joukkoomme jokaisen sulkapallosta kiinnostuneen, junioreista teräsvaareihin ja -muoreihin, vasta-alkajista kilpapelaajiin. Meillä on useita valmennusryhmää aikuisille ja junioreille. Tapaamme toisiamme yhteisissä kisoissa ja muissa pelitilaisuuksissa, illanvietoissa ja sulkisleireillä. Jokaiselle löytyy jotain!

Laji Sulkapallo
Kotipaikka Helsinki
Jäseniä 115 (Pelaajalista)
Joukkue on avoin uusille pelaajille. Katso joukkueen ilmoitus pelaajapörssissä.
Joukkueella ei ole julkisia tapahtumia. Ole hyvä ja kirjaudu sisään nähdäksesi tapahtumat.
Jarmo
Kirjaudu sisään lukeaksesi viesti.
Markku, profiilikuva
Markku

Tiedoksi HanSun jäsenille ja teille, jotka olette olleet ja mietitte jatkoa: Pidimme sunnuntaina taloudenhoitaja Joukon kokoon kutsuman kokouksen. Siinä meitä paikalla kymmenisen aktiivia hansulaista. Päätimme seuraavaa: Yhdistyksen vuosikokousasiat, tilit ja vanhan hallituksen vastuuvapaus vuodelta 2023 käydään läpi huhtikuun 2024 aikana. Sen jälkeiselle ajalle valittiin uusi puheenjohtaja ja kuusihenkinen hallitus. Se aloittaa toiminnan sillä edellytyksellä, että yhdistys on toimintakykyinen eli asiat kunnossa. Palataan myöhemmin valittuihin henkilöihin ja toiminnan jatkamiseen. Tulevaksi puheenjohtajaksi valittiin minut, Markku Polamo. Eli mahdollisia mennyttä, nykyisyyttä ja tulevaa koskevia asioita ja kommentteja voi laittaa vaikka aluksi minulle suoraan. Rakennetaan Hanhen Sulalle tulevaisuutta. Jatketaan sillä periaatteella, että saamme hyvää peliseuraa kaikenikäisille eri tasoisille pelaajille edulliseen hintaan. Ei lähdetä heti järjestämään kilpailuja tai valmennusta. Mennään aktiiviharrastaja edellä. Jotta tämä toimisi, tarvitsemme yli 50 maksavaa jäsentä, oletko yksi heistä? Jos et ole jäsen ja haluat jäseneksi, laita vaikka postia tässä vaiheessa minulla: markku.polamo (at) gmail.com, niin yritetään hoitaa asia kuntoon. Jäsenmaksu tälle vuodelle on 85,- aikuisille ja 50,- nuorille. Mukavaa pääsiäistä meille kaikille, ehkä nähdään Stadin Sulan pääsiäiskisoissa! Hyvä seura sekin!

Meillä on seurana hienoja saavutuksia ja kokemuksia menneisyydessä ja toivottavasti tulevaisuudessakin! Mika on pyörittänyt seuraa, valmennustoimintaa ja muutakin toimintaa vuosia, kiitokset siitä! Jouko on pyörittänyt taloutta ja euroja, myöskin vuosia, ilman Joukon panosta emme enää tämän lipun alla pelaisi, Kiitokset! Joukolta sen verran kuulin, että jollain jäsenillä on kilpailumaksuja rästissä, huomattavastikin. Toivon, että he joille tämä iskee sydämeen, ottaa Joukoon yhteyttä ja sopivat maksuista, aluksi tietysti maksusuunnitelman. Mikäli meillä on paljon rästejä ja saamattomia maksuja, on tämän seuran tarina lopussa. Eli asiat on saatava kuntoon. On myös mahdollista, että esim. Sulkapalloliiton kautta tulleita maksuja joudutaan lähtemään peräämään jotain virallista tietä, mikäli siis niitä ilmenee. Maksuliikenteestähän jää jälki puoleen ja toiseen. Toivottavasti mihinkään perintään ei jouduta ja voimme sen puolesta jatkaa toimintaamme.

Toivottavasti saamme jatkaa näitä täällä Nimenhuudossa olevia vuoroja vielä vuosia eteenpäin!

Terveisin Markku

Lue loput viestit