HanSu eli BC Hanhensulka ry on vuonna 1993 perustettu sulkapalloseura, joka tarjoaa jäsenilleen mahdollisuudet harrastaa sulkista, maamme suosituinta mailapeliä.

Riveissämme on parisenkymmentä kilpapelaajaa, mutta suurin osa jäsenistämme on harrastajapelaajia ja eri ikäisiä junnuja. Kaikkiaan meitä on vajaat 200.

Toivotamme tervetulleeksi joukkoomme jokaisen sulkapallosta kiinnostuneen, junioreista teräsvaareihin ja -muoreihin, vasta-alkajista kilpapelaajiin. Meillä on useita valmennusryhmää aikuisille ja junioreille. Tapaamme toisiamme yhteisissä kisoissa ja muissa pelitilaisuuksissa, illanvietoissa ja sulkisleireillä. Jokaiselle löytyy jotain!

Laji Sulkapallo
Kotipaikka Helsinki
Jäseniä 116 (Pelaajalista)
Joukkue on avoin uusille pelaajille. Katso joukkueen ilmoitus pelaajapörssissä.
Joukkueella ei ole julkisia tapahtumia. Ole hyvä ja kirjaudu sisään nähdäksesi tapahtumat.
Markku, profiilikuva
Markku

Hei ja hyvää wappua! Tästä lähtien eli 1.5.2024 Talihallin keskiviikkovuoro maksaa 10 euroa / pelaaja. Silloin olemme oikeasti omavastuuhinnalla liikkeellä. Seuran talous on kriittinen! Uusi hallitus jaminä puheenjohtajana ei voi kartuttaa tappioita. Puheenjohtajana edellytän ettei Talin kentistä tule euroakaan maksettavaksi seuralle. Mikäli pelaajia ei tarpeeksi tiistai-iltapäivään mennessä, perutaan ylimääräiset kentät! Meillä on vielä jäseniä, joilla on rästimaksuja seuralle. Näitä aletaan nyt aktiivisesti perimään. Ensimmäinen sanktiot heti toukokuun alusta. T. Markku

Kommentti tapahtumaan

Milko, profiilikuva
Milko ilmoittautui in
Kirjaudu sisään lukeaksesi viesti.
Lue loput viestit